Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
„Żeby im się chciało chcieć” czyli jak budować motywację wewnętrzną uczniów
Opis
Webinarium
Jedną z największych trudności w pracy z uczniem jest spowodowanie, by sam chciał podjąć działanie. Stąd stosowanie nagród, zachęt, ocen, wzmocnień z naszej strony. Jednak, jak pokazują badania, nagrody zewnętrzne tylko początkowo zwiększają chęć do działania. Z czasem chęć szybko spada, rośnie za to oczekiwanie coraz większej narody zewnętrznej, a nam zaczyna brakować pomysłów na sposób nagradzania, który pobudzi na nowo. Motywacja najdłużej utrzymuje się wtedy, gdy wypływa z wewnątrz. Wtedy również dziecko jest najbardziej kreatywne i wytrwałe w działaniu. Dzięki wzmacnianiu motywacji wewnętrznej, możemy też uniknąć buntu ucznia. Budowanie na nowo chęci zbuntowanego dziecka do pracy to element, który „kosztuje” nas najwięcej emocji i czasu. Na webinarze pokażę:
- dlaczego motywowanie zewnętrzne działa krótko
- czego nie robić, by nie demotywować ucznia
- co robić, by uczniowie sami „chcieli chcieć”.
„Żeby im się chciało chcieć” czyli jak budować motywację wewnętrzną uczniów
CELE:
- pokazanie roli motywacji wewnętrznej ucznia w procesie nauki, terapii, budowanie współpracy z dzieckiem, w tym z dzieckiem z Zespołem Aspergera
- pokazanie błędu, który powoduje spadek motywacji u ucznia
- zwiększenie świadomej komunikacji skierowanej na budowanie motywacji wewnętrznej drugiej osoby
- przedstawienie sposobu działania, skierowanego na wzmacnianie motywacji wewnętrznej dziecka
Adresaci
-
Nauczyciele,
-
pedagodzy,
-
terapeuci
Prowadzący
mgr Dorota Depa
Pasjonuje mnie rozwijanie potencjału osoby oraz zależność między
podmiotowym podejściem, a efektywnością pracy i współpracy w zespole. Jestem
pedagogiem, logopedą. Od 21 lat pracuję w edukacji na szczeblach od przedszkola do
szkoły średniej, w tym 8 lat na stanowisku dyrektora. Od 3 lat prowadzę szkolenia z
zakresu kierowania zespołem oraz budowania przywództwa osobistego.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?