Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
ABC treningu jedzenia u dzieci o zaburzonym rozwoju
Opis
Webinarium
Trudności związane z karmieniem są w populacji pediatrycznej dosyć częstym zjawiskiem. Wyniki badań pokazują, że trudności te występują u 45% dzieci typowo rozwijających się, 80% dzieci z opóźnieniem w rozwoju i u blisko 90% dzieci z autyzmem. Zatem stanowią one, ze względu na częstość występowania oraz swój złożony charakter, poważny problem. Literatura przedmiotu podkreśla wagę technik behawioralnych w pracy nad trudnościami w karmieniu. W czasie webinaru prelegentka przedstawi metody stosowanej analizy zachowania wykorzystywane w pracy nad zmniejszaniem trudności związanych z karmieniem u dzieci o zaburzonym rozwoju. Omówiona zostanie ocena behawioralna takich trudności (tj. szczegóły sytuacji oraz powodów, dla których dzieci nie chcą jeść pewnych pokarmów) oraz techniki ich niwelowania. Webinar jest przeznaczony dla osób pracujących w placówkach terapeutycznych i oświatowych z dziećmi o zaburzonym rozwoju, u których występują trudności związane z karmieniem.
ABC treningu jedzenia u dzieci o zaburzonym rozwoju
Do celów webinaru należą:
- Omówienie terminologii „trudności związanych z karmieniem” (cel teoretyczny)
- Omówienie podstaw terapii behawioralnej w kontekście trudności związanych z karmieniem (cel teoretyczny)
- Przedstawienie procesu pracy nad trudnościami związanymi z karmieniem (cel praktyczny)
- Wyznaczanie celów w czasie pracy nad trudnościami związanymi z karmieniem (cel praktyczny)
- Wskazanie metod pracy w przypadku trudności związanych z karmieniem (cel praktyczny)
Adresaci
- Profesjonaliści (m.in., pedagodzy specjalni, psycholodzy, terapeuci) pracujący z dziećmi o nietypowym rozwoju
- Rodzice
- Opiekunowie tych dzieci
Prowadzący
dr Monika Suchowierska-Stephany
Certyfikowany Analityk Zachowania, Superwizor Behawioralny PLTB; dyplom na Uniwersytecie w Kansas 2003r.; adiunkt w Uniwersytecie SWPS. Od 26 lat prowadzi terapię behawioralną dzieci z autyzmem; od 2005 roku jest Dyrektorem Centrum Wczesnej Interwencji Krok po Kroku; od 2007 - konsultantem w Fundacji KROK PO KROKU; od 2009 - konsultantem merytorycznym Niepublicznej Specjalnej Szkoły Podstawowej Krok po Kroku, a od 2017 - dyrektorem Niepublicznego Punktu Przedszkolnego KROK PO KROKU.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?