Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Dysleksja, czyli trudności w nauce czytania – praktyczne wskazówki
Opis
Webinarium
Czym jest dysleksja rozwojowa ? Czy to to samo, co nabyta? W jaki sposób dorośli powinni postępować z dzieckiem ze wspomnianymi zaburzeniami ? Jak pracować z dzieckiem posiadającym dysleksję typu wzrokowego? Jak pomóc uczniowi, u którego zauważamy zaburzenia tonusu mięśniowego nadgarstka?
Jeśli Twoje dziecko, lub dziecko, z którym pracujesz: przekręca czytane wyrazy, pomija lub powtórnie odczytuje tę samą linijkę tekstu, gubi miejsca, w których czyta, ma problem z zapamiętywaniem informacji zawartych w przeczytanym tekście … To najprawdopodobniej ma dysleksję.
Dzisiaj znamy już metody pracy z tą trudnością, mamy pomoce, które pomogą i ułatwią dzieciakom życie. Jeśli pracujesz w terapii, albo jesteś rodzicem dziecka dyslektycznego, albo po prostu chcesz się dowiedzieć, jak pomóc dyslektykowi, to zapraszam Cię na mój warsztat.
Dysleksja, czyli trudności w nauce czytania – praktyczne wskazówki
CELE:
Teoretyczne:
- poznanie definicji oraz typów dysleksji
- poznanie metod pracy z dzieckiem dyslektycznym,
Praktyczne:
- jak pracować z dzieckiem dyslektycznym,
- jak wspierać emocjonalnie dziecko dyslektyczne,
- nauka zastosowania i wykorzystania metod pracy z dzieckiem dyslektycznym w domu i szkole,
- przedstawienie i omówienie materiałów pomocnych w pracy z dzieckiem dyslektycznym.
Adresaci
- terapeuci
- nauczyciele
- pedagodzy
- rodzice/ opiekunowie
- osoby zainteresowane
Prowadzący
mgr Małgorzata Stopa - Wołowiec
pedagog, psychoprofilaktyk społeczny, terapeuta zaburzeń zachowania, terapeuta pedagogiczny; diagnosta i terapeuta w zakresie autyzmu oraz integracji sensorycznej; terapeuta ręki; terapeuta metody Svietlany Masgutowej w części ustno - twarzowej; ciągle podnosi kwalifikacje na różnych szkoleniach i konferencjach. Od 14 lat pracuje w szkole jako pedagog - terapeuta. Jest przewodniczącą zespołu wychowawczego oraz zespołu do spraw pomocy psychologiczno – pedagogicznej.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?