Czym są webinary?

Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.

Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Dlaczego Akademia Online?

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.

Empatia i budowanie pewności siebie w dydaktyce - z metoda Design Thinking

Dostępność: duża ilość
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 50,00 zł 50.00


ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Webinarium

Innowacyjne, kreatywne myślenie projektowe, czyli metoda Design Thinking, rozwija wyobraźnię, uczy współpracy w zespole, pokazuje, jak szukać rozwiązań zamiast problemów, opiera się na empatii co pozwala lepiej rozumieć siebie i potrzeby innych ludzi. Celem głównym webinarium jest pokazanie jak wspierać i budować empatię oraz poczucie pewności siebie uczniów.  Wykorzystując przykładowe ćwiczenia i zadania realizowane w grupach, uczniowie identyfikują swój potencjał i silne strony, prezentują siebie i swoje pomysły. W ten sposób wzmacniają swoje kompetencje komunikacyjne i budują pewność siebie.  Zaprezentowane zostaną scenariusze ćwiczeń i zadań, jako pomysły na zająca wykorzystujące pierwszy etap metody Design Thinking – empatię.

Metoda Design Thinking wykorzystana przez nauczycieli i pedagogów w procesie dydaktycznym pozwala na:
  • motywowanie do nauki przez niesztampowe i ciekawe zajęcia;
  • budowanie kompetencji uczniów poszukiwanych na rynku pracy, takich jak innowacyjność, kreatywność, empatia, spostrzegawczość itp.;
  • lepsze oceny uczniów i opinie w oczach rodziców.

Korzyści:

  • syntetycznie podana wiedza o metodzie Desing Thinking, empatii i budowaniu poczucia własnej wartości;
  • przykłady ćwiczeń budujących pewność siebie;
  • przykłady zadań wspierających empatię u uczniów;
  • podsumowanie i refleksje z przeprowadzonych warsztatów z młodzieżą.

Empatia i budowanie pewności siebie w dydaktyce - z metodą Design Thinking

Cele teoretyczne:

  • Krótka prezentacja etapów metody Design Thinking
  • Zdefiniowanie empatii, poczucia pewności siebie – elementy i uwarunkowania

Cele poznawcze:

  • Sposoby wykorzystania metody Desing Thinking w dydaktyce
  • Poznanie scenariuszy ćwiczeń wykorzysujących etap empatii z metody Design Thinking w dydaktyce

Cele praktyczne:

  • Przykłady ćwiczeń na budujących pewność siebie
  • Przykłady wykorzystania techniki budowania „persony” do wspierania empatii u uczniów

Adresaci
  • Nauczyciele
  • Pedagodzy
  • Rodzice/opiekunowie dzieci w wieku przedszkolnym

Prowadzący

Emilia Barbara Sieńko-Kułakowska

Dr nauk ekonomicznych; Stypendystka The Central European Scholarship Program managed by Georgetown University in Washington D.C.; Kierownik merytoryczny Międzynarodowego Projektu badawczego: Efektywne klastry podstawa innowacyjności i trwałego rozwoju regionalnego. Digital Marketing Specialist – Marketing Masters Szkoła Performance Marketingu; ukończone kursy z metodologii Design Thinking.

Doświadczenie w prowadzeniu zajęć i warsztatów związanych z projektowaniem zmian i wykorzystaniem metody Design Thinking:

 W 2016 zaprojektowałam nową specjalność na Kierunku Ekonomia – Zarządzanie zmianą z wykorzystaniem metody Design Thinking, w roku akademickim 2016/17 , 2017/18 2019/20 zrealizowałam 320 godzin zajęć i warsztatów.

  • W roku akademickim 2018/19 i 2019/20 w ramach projektu: Design Thinking – innowacyjne myślenie projektowe w warsztatach akademickich dla młodzieży szkół średnich, przygotowałam program i zrealizowałam 300 godzin warsztatów. Uczestnikami byli uczniowie liceów ogólnokształcących i techników. Przeszkolonych zostało 80 osób.
  • W praktyce wykorzystuję metodę Design Thinking przy projektowaniu zmian dla firm, z którymi współpracuję w obszarze produktów, usług i działań marketingowych.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (1)

8 czerwca 2020

zainteresowana

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl