Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
PRAKTYCZNY TRENING RADZENIA SOBIE ZE ZŁOŚCIĄ U UCZNIÓW
Opis
Webinarium
Niepokoją Cię wybuchowe, nieadekwatne, zbyt impulsywne reakcje Twojego dziecka, ucznia, czy podopiecznego?
Nie możesz zapanować nad jego złością, nie mówiąc o braku opanowania przez niego samego?
Nie działają żadne słowne argumenty, kary, konsekwencje?
Czujesz się bezradny jako rodzic, wychowawca, terapeuta?
Jesteś świadkiem krzyków, przewracania krzeseł, rzucania przyborami szkolnymi, rwania kartek w zeszycie, ucieczek, odmów, kłótni?
PRAKTYCZNY TRENING RADZENIA SOBIE ZE ZŁOŚCIĄ U UCZNIÓW Z ASD (I NIE TYLKO)! ZŁOŚĆ, TO NIE WRÓG. DAMY RADĘ ZŁOŚCI.
- Ten webinar pomoże zrozumieć procesy zachodzące w mózgu podczas apogeum emocji złości.
- Pomoże zaplanować proces uświadamiania przez dziecko, ucznia, podopiecznego przeżywanych emocji.
- Przybliży techniki radzenia sobie ze złością w warunkach domowych i szkolnych.
- Odpowie jak krok po kroku zareagować w sytuacji wybuchu jako rodzic, nauczyciel, terapeuta.
- Zestawi problem w oparciu o dwa skrajnie różne podejścia: STOSOWANĄ ANALIZĘ ZACHOWANIA i POZYTYWNĄ DYSCYPLINĘ.
- Uspokoi, wyposaży w wiedzę, umiejętności oraz materiały.
Adresaci
- dyrektorzy szkół
- nauczyciele wspomagający
- nauczyciele wychowawcy
- nauczyciele przedmiotowi
- pedagodzy szkolni
- psychologowie szkolni
- terapeuci
- rodzice
- osoby zainteresowane tematem
Prowadzący
mgr Joanna Witkowska
Pedagog, psychoprofilaktyk (z pasji i wykształcenia) wykwalifikowany w zakresie Stosowanej Analizy Zachowania, certyfikowany trener umiejętności społecznych. Od 2008 roku praktyk w terapii osób ze spektrum autyzmu oraz innymi niepełnosprawnościami. Prowadzi terapię indywidualną oraz grupową. Współpracuje z rodzicami i nauczycielami. Konsultuje szkoły oraz przedszkola w kwestii zachowań uczniów z ASD. Interesuje się szczególnie analizą oraz profilaktyką zachowań niepożądanych. Wieloletni wykładowca PCUD. Autorka szkoleń o tematyce zachowań kontekstowo niepoprawnych. Stale doskonali swój warsztat. Prywatnie: żona oraz mama dwójki dzieci. Uwielbia wędrówki górskie, podróże, podziwianie świata z perspektywy roweru i namiotu, dobrą muzykę oraz fotografowanie.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?