Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne
Opis
Webinarium
Temat uwzględnia:
- omówienie ogólnych założeń terapii behawioralnej oraz jej celów .
- analizowanie zasad i etapów pracy z dzieckiem
- przekazanie informacji o właściwych technikach nauczania i redukowania zachowań niepożądanych .
- analizowanie tworzenia podstawowego planu pracy z dzieckiem oraz omówienie technik utrzymywania efektów i generalizacji.
Zdobyte informacje poszerzą zakres wiedzy w temacie efektywnej współpracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju w każdym miejscu pracy.
Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne
- Zapoznanie się oraz uporządkowanie podstawowych informacji dotyczących założeń terapii behawioralnej
- Wyjaśnienie trudności z jakimi zmagają się dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju
- Przedstawienie słuchaczom zasad współpracy z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju
- Usystematyzowanie wiedzy dotyczącej postępowania w przypadku zachowań niepożądanych
- Zapoznanie się z technikami nauczania
Adresaci
- Logopedzi
- Fizjoterapeuci
- Terapeuci Specjalistycznych Usług Opiekuńczych (SUO)
- Rodzice
- Pedagodzy
- Terapeuci zajęciowi
- Osoby zainteresowane tematyką
Prowadzący
mgr Małgorzata Żuk - Terapeuta zajęciowy i asystent rodzinny oligofrenopegagog kwalifikowany w diagnozie, edukacji, terapii i rewalidacji osób ze spektrum autyzmu, terapeuta ręki. Posiada wieloletnie doświadczenie w i terapii i i diagnozie dzieci. Prowadząca zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju, terapii indywidualnych i grupowych z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (2)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?
Ewa
Zapowiada się interesująco
Uczestniczka
Zabrakło według mnie konkretnych przykładów zachowań opiekuna/terapeuty w pracy z takim dzieckiem. "Trzeba panować nad dziecka zachowaniem, nie dać się zdominować, wzmacniać pozytywnie, redukować zachowania autostymulacyjne",to oczywiste, lecz w jaki konkretnie sposób? jak w praktyce ma to wyglądać? Tego brakowało