
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Praca z maluszkami 0-3 - na co szczególnie zwracać uwagę? Potrzeby, budowanie więzi, normy rozwojowe, zachęcanie do samodzielności i współpracy
Opis
Webinarium
Praca z dziećmi do trzeciego roku życia to nie lada wyzwanie dla ich opiekunów.
Zapraszamy na nasz webinar, podczas którego omówimy, jakie kwestie są najbardziej istotne podczas pracy z maluchami. Na co zwracać szczególną uwagę, pracując w żłobku lub z najmłodszą grupą w przedszkolu ? Co jest naturalnym etapem rozwoju dziecka, a co wyzwaniem wychowawczym? Czego potrzebują od nas maluchy, aby rozwijać się prawidłowo i nabywać konkretne umiejętności życiowe? Jak je wspierać, by czuły się samodzielne, autonomiczne i bezpieczne? I co na to podejście „Pozytywna Dyscyplina”?
Praca z maluszkami 0-3 - na co szczególnie zwracać uwagę? Potrzeby, budowanie więzi, normy rozwojowe, zachęcanie do samodzielności i współpracy
CELE:
- zapoznanie się z podstawowymi założeniami Pozytywnej Dyscypliny
- wiedza nt. rozwoju i potrzeb dzieci w wieku 0-3
- rola więzi i bycia w relacji z dzieckiem jako warunek jego prawidłowego rozwoju
- wskazanie znaczenia roli nauczyciela/pedagoga w kształtowaniu u uczniów konkretnych umiejętności i kompetencji życiowych
- umiejętność odróżniania potrzeb od zachcianek
- wiedza nt. przyczyn trudnych zachowań dziecka
- wskazówki do pracy z dziećmi i przykłady empatycznych narzędzi , pomocnych w codziennym życiu
Adresaci
-
Nauczyciele,
-
pedagodzy,
-
dyrektorzy,
- rodzice,
- opiekunowie
-
wszyscy inni specjaliści, pracujący na co dzień z dziećmi – w żłobkach, przedszkolach
Prowadzący
mgr Olga Pośpiech
Edukatorka Pozytywnej Dyscypliny dla nauczycieli przedszkolnych i szkolnych oraz rodziców. Od 3 lat organizuje warsztaty i szkolenia. Pedagog. Wiedzę i doświadczenie zdobywała będąc przez 6 lat dyrektorką Niepublicznego Przedszkola Neo Montessori Kids w Częstochowie. Absolwentka rocznego kursu nt. pedagogiki Marii Montessori dla przedszkoli, organizowanego przez Polski Instytut Montessori w Warszawie. Ukończyła kursy i szkolenia z zakresu pedagogiki, psychologii, komunikacji i rozwoju osobistego. Mama dwóch chłopców w wieku wczesnoszkolnym, praktykująca Pozytywną Dyscyplinę od 4 lat.
Prowadzi swoją stronę FB @pozytywnieolgapospiech
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- BEZPŁATNA KONFERENCJA ON-LINE „EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA”
- Metoda Dobrego Startu (MDS) Marty Bogdanowicz
- Kurs na wychowawcę wypoczynku dzieci i młodzieży
- Kurs na kierownika wypoczynku dzieci i młodzieży
- Jak pomóc uczniom uczyć się na błędach i radzić sobie z porażką?
- Wyzwania rozwojowe dzieci w klasach 1-3 szkoły podstawowej (ocena trudności i sposoby wsparcia)
- Praca z maluszkami 0-3 - na co szczególnie zwracać uwagę? Potrzeby, budowanie więzi, normy rozwojowe, zachęcanie do samodzielności i współpracy
- Wyciszanie dziecka nadpobudliwego