Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Przegląd wybranych metod pracy z dziećmi z deficytami poznawczymi
Opis
Webinarium
Temat jest kontynuacją dwóch poprzednich spotkań – poświęconych odpowiednio diagnozie i współpracy z rodzicami dzieci z deficytami poznawczymi. Mianem deficytów poznawczych należy określić te zaburzenia, które utrudniają dziecku odbiór, przechowanie i przetwarzanie informacji płynących ze świata, pozwalających świat zrozumieć i dobrze w nim funkcjonować. Dotyczą one takich funkcji poznawczych jak: percepcja, pamięć, uwaga, myślenie. Podczas spotkania poruszymy wątek trudności szkolnych bezpośrednio związanych z poznanymi wcześniej deficytami poznawczymi oraz spróbujemy odpowiedzieć na pytanie jak pracować?
Temat webinarium jest bardzo ważny dla pedagogów, psychologów, wychowawców, nauczycieli i terapeutów którzy pracując z dzieckiem z niepełnosprawnością, a szczególnie z dzieckiem z afazją czy autyzmem, w tym z Zespołem Aspergera widzą owe deficyty. Szczególną grupą, którą zapraszamy do współpracy są rodzice dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Przegląd wybranych metod pracy z dziećmi z deficytami poznawczymi
CELE:
Cel teoretyczny – przegląd metod pracy z dziećmi z deficytami poznawczymi;
Cel poznawczy – przedstawienie założeń teoretycznych na przykładzie studium indywidualnego przypadku (metody i wskazówki do pracy dobrane pod kątem określonych deficytów);
Cel praktyczny – wypracowanie konkretnych wskazań do pracy z dziećmi z deficytami poznawczymi.
Adresaci
- pedagodzy,
- psycholodzy,
- nauczyciele,
- terapeuci pedagogiczni,
- rodzice dzieci,
Prowadzący
Małgorzata Lis
dr nauk hum w zakresie pedagogiki, psycholog, oligofrenopedagog, trener. Pracuje na stanowisku adiunkta w Akademii Humanistyczno – Ekonomicznej w Łodzi oraz psychologa w Publicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Sandomierzu. W obszarze wsparcia nauczycieli pracuje ponad 10 lat.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?