Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Stosowana Analiza Zachowania: Rozwijanie umiejętności społecznych
Opis
Webinarium
Webinar zawiera informacje związane ze spektrum zaburzeń autystycznych (ang. autism spectrum disorders; ASD), a w szczególności metod pracy technikami behawioralnymi skupiającymi się na uczeniu zabawy i umiejętności społecznych.
Główne cele szkolenia:
1) omówienie zachowań, które powinny być uczone w ramach umiejętności społecznych i zabawy i
2) zapoznanie uczestników z technikami uczenia umiejętności społecznych i zabawy.
Stosowana Analiza Zachowania: Rozwijanie umiejętności społecznych
CELE:
Teoretyczne: Zaburzenia w sferze umiejętności społecznych i zabawy u osób z autyzmem
Poznawcze: Etapy nauczania umiejętności społecznych i zabawy
Praktyczne: Metody nauczania umiejętności społecznych i zabawy
Adresaci
- Nauczyciele,
- pedagodzy,
- psychologowie,
- rodzice dzieci,
- opiekunowie
Prowadzący
dr Monika Suchowierska-Stephany
Certyfikowany Analityk Zachowania, Superwizor Behawioralny PLTB; dyplom na Uniwersytecie w Kansas 2003r.; adiunkt w Uniwersytecie SWPS. Od 26 lat prowadzi terapię behawioralną dzieci z autyzmem; od 2005 roku jest Dyrektorem Centrum Wczesnej Interwencji Krok po Kroku; od 2007 - konsultantem w Fundacji KROK PO KROKU; od 2009 - konsultantem merytorycznym Niepublicznej Specjalnej Szkoły Podstawowej Krok po Kroku, a od 2017 - dyrektorem Niepublicznego Punktu Przedszkolnego KROK PO KROKU.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?