Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Terapia on-line - jak zorganizować i prowadzić terapię najmłodszych
Opis
Webinarium
W planie WARSZTATÓW:
- Prezentacja niestacjonarnego prowadzenia terapii. Uczenie umiejętności według klasyfikacji VB- MAPP na podstawie nagrań (takt, reakcje słuchacza, umiejętności echowe, umiejętności intrawerbalne, modelowanie) z udziałem rodziców.
- Odniesienie do klasycznej klasyfikacji umiejętności.
- Jak uczyć wybranych umiejętności z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych.
- Generalizacja wyuczonych umiejętności.
- Instrukcja dla rodziców.
- Dokumentacja postępów.
Terapia on-line - jak zorganizować i prowadzić terapię najmłodszych
Celem WARSZTATÓW jest przedstawienie sposobu prowadzenia zajęć terapeutycznych oraz zajęć przedszkolnych w formie niestacjonarnej na podstawie nagrań oraz prezentacji multimedialnych. Jak uczyć nowych umiejętności, generalizować oraz utrwalać już nabyte. Jak nie tracić czasu terapii najmłodszych i prowadzić terapię w formie niestacjonarnej.
Zapoznanie uczestników ze sposobem instruowania rodziców oraz dokumentowania postępów ucznia.
Każdy z uczestników otrzyma film - autorski materiał terapeutyczny do wykorzystania według indywidualnych potrzeb terapeutycznych.
Adresaci
- terapeutów
- nauczycieli wspomagających
- nauczycieli przedszkolnych
- pedagogów
- rodziców
- wszystkich zainteresowanych tematyką
Prowadzący
mgr Joanna Witkowska
Pedagog, psychoprofilaktyk (z pasji i wykształcenia) wykwalifikowany w zakresie Stosowanej Analizy Zachowania, certyfikowany trener umiejętności społecznych. Od 2008 roku praktyk w terapii osób ze spektrum autyzmu oraz innymi niepełnosprawnościami. Prowadzi terapię indywidualną oraz grupową. Współpracuje z rodzicami i nauczycielami. Konsultuje szkoły oraz przedszkola w kwestii zachowań uczniów z ASD. Interesuje się szczególnie analizą oraz profilaktyką zachowań niepożądanych. Wieloletni wykładowca PCUD. Autorka szkoleń o tematyce zachowań kontekstowo niepoprawnych. Stale doskonali swój warsztat. Prywatnie: żona oraz mama dwójki dzieci. Uwielbia wędrówki górskie, podróże, podziwianie świata z perspektywy roweru i namiotu, dobrą muzykę oraz fotografowanie.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (1)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?
Milena Rozmus
Proszę o fakturę na dane: Niepubliczne Przedszkole Arka Noego ul. Krowoderskich Zuchów 16 lu. 10 30-272 Kraków Nip-6791519982