Czym są webinary?

Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.

Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Dlaczego Akademia Online?

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.

Uczeń z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w szkole ogólnodostepnej

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 50,00 zł 50.00


ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Webinarium

Prawo oświatowe gwarantuje uczniowi niepełnosprawnemu odpowiednie wsparcie
w placówce oświatowej. To rodzice decydują, do jakiej szkoły będzie uczęszczało ich niepełnosprawne dziecko: czy do szkoły specjalnej, integracyjnej, a może ogólnodostępnej? Niezależnie od tego gdzie uczeń niepełnosprawny będzie realizował obowiązek szkolny, należy zapewnić mu jak najlepsze warunki rozwoju. Dla szkoły ogólnodostępnej to duże wyzwanie. Szkoła jest zobowiązana zapewnić: realizację zaleceń zawartych w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego, warunki do nauki, sprzęt specjalistyczny i środki dydaktyczne, zajęcia specjalistyczne i rewalidacyjne, integrację ze środowiskiem rówieśniczym i przygotować uczniów do samodzielności w życiu dorosłym. Jak poradzić sobie z tymi licznymi zadaniami? Jak zorganizować kształcenie specjalne
w szkole ogólnodostępnej, aby było efektywne, aby uczeń osiągnął sukces i poprawę funkcjonowania w różnych sferach? Podczas webinarium uczestnicy poznają obowiązki szkoły w zakresie organizacji kształcenia specjalnego. Dowiedzą się, w jaki sposób opracować indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny i wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania ucznia. Poznają prawa rodziców i dowiedzą się, w jakim zakresie należy ich wspierać. Otrzymają wiele cennych wskazówek służących  właściwej organizacji i dokumentowania kształcenia specjalnego w szkole ogólnodostępnej.


Uczeń z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w szkole ogólnodostępnej

 

Cele: 

  1. Poznanie regulacji prawnych dotyczących warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym.
  2. Wskazanie różnicy między orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego a orzeczeniem o niepełnosprawności.
  3. Zapoznanie z obowiązkami szkoły/ przedszkola w zakresie organizacji kształcenia specjalnego.
  4. Określenie różnicy między zajęciami rewalidacyjnymi a zajęciami specjalistycznymi z pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz czasu ich trwania.
  5. Poznanie struktury indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego i wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia.
  6. Przedstawienie praktycznych porad, jak zaplanować i przeprowadzić spotkanie zespołu, mające na celu opracowanie IPET-u. 
  7. Poznanie praw rodziców i zakresu ich wsparcia.
  8. Wskazanie kwalifikacji do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych, socjoterapeutycznych i resocjalizacyjnych.

Adresaci

 

  • nauczyciele

  • wychowawcy

  • pedagodzy

  • specjaliści

  • dyrektorzy szkół/przedszkoli

 


Prowadzący
mgr Małgorzata Nowińska- Zgurska

Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Rzeszowie, nauczyciel dyplomowany edukacji wczesnoszkolnej i informatyki z 33-letnim stażem pracy, terapeuta pedagogiczny, doradca metodyczny, recenzent programów edukacyjnych, założycielka Klubu Nauczycieli Nowatorów, autorka licznych innowacji pedagogicznych. Od 2005 r. pracownik nadzoru pedagogicznego, edukator kierowniczej kadry oświatowej. Współpracuje z ośrodkami doskonalenia nauczycieli oraz wyższymi uczelniami, prowadząc zajęcia na kierunkach pedagogicznych. Prowadzi szkolenia dla dyrektorów szkół, rad pedagogicznych, jednostek samorządu terytorialnego. Przewodniczy komisjom kwalifikacyjnym dla nauczycieli ubiegających się o stopień nauczyciela dyplomowanego. Przeprowadza badania ewaluacyjne szkół i placówek oświatowych. Jest konsultantem Ministra Edukacji Narodowej ds. awansu zawodowego i oceny pracy nauczycieli oraz członkiem Zespołu Pedeutologii przy Komitecie Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl