Uczeń ze spektrum autyzmu - rewalidacja on-line

autism-2457327_1920.jpg
  • nowość
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 50,00 zł 50.00


ilość szt.
* - Pole wymagane

Opis

Webinarium

Zmiany spowodowane koniecznością funkcjonowania w reżimie sanitarnym, dostosowanie się do nowego planu dnia, spotkania z nauczycielami w wirtualnej rzeczywistości – to nowe wyzwania, które stawiane są obecnie nie tylko przed rodzicami i uczniami, ale przede wszystkim przed osobami, które z założenia mają wspomagać ucznia z zaburzeniem ze spektrum autyzmu.

Wspomagać, ale w jaki sposób? Kiedy?

Jak wspomagać ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi  w wirtualnym świecie?

Głównym tematem spotkania będzie próba przeanalizowania sytuacji ucznia z zaburzeniem ze spektrum podczas nauczania zdalnego.

Postaramy się odpowiedzieć na pytania:

Jak w obecnym czasie powinna wyglądać rola nauczyciela współorganizującego proces nauczania zdalnego?

Jak budować relację z uczniem i rodzicem podczas zdalnego nauczania?

Jak zmotywować do działania?

Jak zaangażować rodziców zdalnie?  


Uczeń ze spektrum autyzmu w czasie nauczania zdalnego - jak organizować pracę, aby zdalnie wspomagać?

 

Cele: 

Zapoznanie z możliwościami wspierania ucznia w sposób zdalny

Przedstawienie form pracy zdalnej z uczniem z zaburzeniem ze spektrum

Praktyczne podejście do zdalnej współpracy z uczniem i rodzicem

Zdobycie umiejętności wspomagania ucznia z zaburzeniem ze spektrum autyzmu podczas nauki zdalnej- nauczyciel współorganizujący też może być online!


Adresaci

  • nauczyciel współorganizujący proces nauczania ucznia z zaburzeniem ze spektrum
  • nauczyciel wychowawca
  • pedagog
  • psycholog
  • terapeuta
  • rodzice
  • osoby zainteresowane tematem

Prowadzący

mgr Katarzyna Bukała- Litwin

Ukończony Uniwersytet Rzeszowski: Wydział Matematyczno- Przyrodniczy, nauczyciel fizyki i matematyki, edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta dzieci i młodzieży z zaburzeniem ze spektrum autyzmu oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi, dyrektor pedagogiczny w Niepublicznej Specjalnej Szkole Podstawowej SOLIS RADIUS w Rzeszowie, koordynator merytoryczny przedszkola specjalnego, trener TUS. Od 6 lat współpraca z uczelniami realizującymi studia podyplomowe w zakresie kształcenia specjalnego mi.in: Collegium Balticum Szczecińska Szkoła Wyższa), prowadzenie szkoleń Rad Pedagogicznych. Ukończone kursy i szkolenia m.in.; 3 stopniowy kurs terapii behawioralnej - Stosowana Analiza Zachowania , Stymulowanie umiejętności komunikacyjnych i zdolności skupienia uwagi u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu G.Davies, Szkolenie  HANDLE ®, VB-MAPP, Funkcjonalne wykorzystanie Stosowanej Analizy Zachowania, Picture Exchange Communication System, Sposoby pracy z dziećmi i dorosłymi osobami ze spektrum autyzmu – przejawiającymi zachowania problemowe – według modelu Pozytywnego Wspierania Zachowań (G.LaVigne) oraz szkolenia, warsztaty, konferencje związane z poszerzaniem wiedzy na temat zagadnień pedagogiki specjalnej, metod pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (spektrum autyzmu), zarządzania w oświacie, organizacji kształcenia specjalnego, rewalidacji i pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl