WOPFU - Wielospecjalistyczna Ocena Poziomu Funkcjonowania Ucznia - warsztaty

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 100,00 zł 100.00


ilość szt.
* - Pole wymagane

Opis

Webinarium

Wielospecjalistyczna Ocena Poziomu Funkcjonowania Ucznia, to jeden z ważniejszych dokumentów dla ucznia z niepełnosprawnością.  Półrocze roku szkolnego to nie tylko czas na podsumowanie edukacji - dla ucznia w kształceniu specjalnym, to przede wszystkim czas na ewaluację działań edukacyjnych i terapeutycznych. Prawidłowo dokonana ocena poziomu umiejętności i analiza trudności ucznia, powinna stanowić sedno kolejnych działań nauczyciela i specjalisty w placówce. Podczas spotkania przedstawiony zostanie sposób jak dokonać takiej analizy. Przedyskutowana zostanie również obecna sytuacja, w której to większość uczniów w placówkach masowych realizuje cele edukacyjne i terapeutyczne zdalnie.

W jaki sposób opisać obszary podczas weryfikacji Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego?

Co jest najważniejsze podczas sporządzania oceny ?

Zdalna Ocena Poziomu Funkcjonowania- na co zwracać uwagę?

W jaki sposób podzielić pracę, aby ewaluacja była naprawdę pracą zespołową?

Czy mogę zaprosić rodzica do współpracy?

 

Na te i wiele innych pytań znajdą Państwo odpowiedź podczas webinarium, którego tematyką będzie analiza i opracowanie WOPFU. Przeanalizujemy praktycznie podejście do analizy Wielospecjalistycznej Oceny Poziomu Funkcjonowania Ucznia


Wielospecjalistyczna Ocena Poziomu Funkcjonowania Ucznia - warsztaty

 

Cele: 

  1. Zapoznanie z podstawą prawną niezbędną przy ewaluacji IPET
  2. Przedstawienie obszarów, które powinny być określone WOPFU
  3. Praktyczne podejście do przeprowadzenia weryfikacji założeń edukacyjno-terapeutycznych
  4. Zdobycie umiejętności określenia i opisania najważniejszych obszarów WOPFU
  5. WOPFU? Wszystko jest dla mnie jasne!

Adresaci

  • dyrektor,
  • nauczyciel wspomagający,
  • specjalista,
  • nauczyciel-  wychowawca,
  • pedagog odpowiedzialny za prawidłową realizację kształcenia specjalnego

Prowadzący

mgr Katarzyna Bukała- Litwin

Ukończony Uniwersytet Rzeszowski: Wydział Matematyczno- Przyrodniczy, nauczyciel fizyki i matematyki, edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta dzieci i młodzieży z zaburzeniem ze spektrum autyzmu oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi, dyrektor pedagogiczny w Niepublicznej Specjalnej Szkole Podstawowej SOLIS RADIUS w Rzeszowie, koordynator merytoryczny przedszkola specjalnego, trener TUS. Od 6 lat współpraca z uczelniami realizującymi studia podyplomowe w zakresie kształcenia specjalnego mi.in: Collegium Balticum Szczecińska Szkoła Wyższa), prowadzenie szkoleń Rad Pedagogicznych. Ukończone kursy i szkolenia m.in.; 3 stopniowy kurs terapii behawioralnej - Stosowana Analiza Zachowania , Stymulowanie umiejętności komunikacyjnych i zdolności skupienia uwagi u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu G.Davies, Szkolenie  HANDLE ®, VB-MAPP, Funkcjonalne wykorzystanie Stosowanej Analizy Zachowania, Picture Exchange Communication System, Sposoby pracy z dziećmi i dorosłymi osobami ze spektrum autyzmu – przejawiającymi zachowania problemowe – według modelu Pozytywnego Wspierania Zachowań (G.LaVigne) oraz szkolenia, warsztaty, konferencje związane z poszerzaniem wiedzy na temat zagadnień pedagogiki specjalnej, metod pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (spektrum autyzmu), zarządzania w oświacie, organizacji kształcenia specjalnego, rewalidacji i pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl