WOPFU - Wielospecjalistyczna Ocena Poziomu Funkcjonowania Ucznia - wprowadzenie

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 50,00 zł 50.00


ilość szt.
* - Pole wymagane

Opis

Webinarium

Zbliża się czas podsumowania półrocza w roku szkolnym, zatem i czas na podsumowanie działań edukacyjno- terapeutycznych. Prawidłowo przeanalizowane wsparcie edukacyjne i terapeutyczne  dla ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego warunkuje jego poziom funkcjonowania oraz rozwój w szkole czy przedszkolu w kolejnym półroczu. Analiza działań ale przede wszystkim konkretne wnioski do dalszej pracy powinny stanowić fundament poprawnie określonego i realizowanego kształcenia specjalnego. Zatem- jak dokonać Wielospecjalistycznej Oceny w dobie pandemii?

Jakie obszary należy uwzględnić podczas weryfikacji Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego?

Jak weryfikować założenia edukacyjno- terapeutyczne w okresie zdalnej edukacji?

Zdalna Ocena Poziomu Funkcjonowania- czy jest w ogóle możliwa?

Kto dokonuje weryfikacji?

Czy jest gotowy wzór?

W jakim czasie jesteśmy zobowiązani przygotować WOPFU?

Na te i wiele innych pytań znajdą Państwo odpowiedź podczas webinarium, którego tematyką będzie ewaluacja działań edukacyjno- terapeutycznych. Nie będzie to tylko czysta teoria- chociaż ta też jest potrzebna i na pewno się pojawi, ale przede wszystkim przeanalizujemy praktycznie podejście do analizy Wielospecjalistycznej Oceny Poziomu Funkcjonowania Ucznia.


Wielospecjalistyczna Ocena Poziomu Funkcjonowania Ucznia - wprowadzenie

 

Cele: 

  1. Zapoznanie z podstawą prawną niezbędną przy ewaluacji IPET
  2. Przedstawienie obszarów, które powinny być określone WOPFU
  3. Praktyczne podejście do przeprowadzenia weryfikacji założeń edukacyjno-terapeutycznych
  4. Zdobycie umiejętności określenia i opisania najważniejszych obszarów WOPFU
  5. Określenie znaczenia WOPFU, ramy czasowe analizy

Adresaci

  • dyrektor,
  • nauczyciel wspomagający,
  • specjalista,
  • nauczyciel-  wychowawca,
  • pedagog odpowiedzialny za prawidłową realizację kształcenia specjalnego

Prowadzący

mgr Katarzyna Bukała- Litwin

Ukończony Uniwersytet Rzeszowski: Wydział Matematyczno- Przyrodniczy, nauczyciel fizyki i matematyki, edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta dzieci i młodzieży z zaburzeniem ze spektrum autyzmu oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi, dyrektor pedagogiczny w Niepublicznej Specjalnej Szkole Podstawowej SOLIS RADIUS w Rzeszowie, koordynator merytoryczny przedszkola specjalnego, trener TUS. Od 6 lat współpraca z uczelniami realizującymi studia podyplomowe w zakresie kształcenia specjalnego mi.in: Collegium Balticum Szczecińska Szkoła Wyższa), prowadzenie szkoleń Rad Pedagogicznych. Ukończone kursy i szkolenia m.in.; 3 stopniowy kurs terapii behawioralnej - Stosowana Analiza Zachowania , Stymulowanie umiejętności komunikacyjnych i zdolności skupienia uwagi u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu G.Davies, Szkolenie  HANDLE ®, VB-MAPP, Funkcjonalne wykorzystanie Stosowanej Analizy Zachowania, Picture Exchange Communication System, Sposoby pracy z dziećmi i dorosłymi osobami ze spektrum autyzmu – przejawiającymi zachowania problemowe – według modelu Pozytywnego Wspierania Zachowań (G.LaVigne) oraz szkolenia, warsztaty, konferencje związane z poszerzaniem wiedzy na temat zagadnień pedagogiki specjalnej, metod pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (spektrum autyzmu), zarządzania w oświacie, organizacji kształcenia specjalnego, rewalidacji i pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl